9.11.2018

OPR-Virksomhedslån - Guld for Best Native Advertising Program B2B

Det gode samarbejde anerkendes

Vores over 12 måneders samarbejde med JP/Politikkens-hus anerkendes nu endnu engang. Tidligere i år vandt Ekstra Bladets del ”Danmarks bedste idé” guld ved MIXX Awards, men i denne uge vandt Jyllands-Postens del guld i kategorien Best Native Advertising Program B2B ved Native Advertising Institute årlige prisuddeling, og det er foran meget prominente navne som Washington Post (med brandet: AT&T) og Insider Studios (med brandet: Dell Technologies).

 

Når en proces giver resultater

Det hele startede tilbage i juni 2017 med et omfattende idéoplæg fra os til henholdsvis Jyllands-Posten og Ekstra Bladet. Oplægget var egentlig det samme til begge to, men kravene til eksekvering og hovedmålene var markant anderledes, og kampagneafviklingen skulle passe til hvert medies ”dna” samt afspejle hvert medies stærke sider i formidling. Jyllands-Posten og Ekstra Bladet fremlagde i forlængelse af vores oplæg hver deres kreative bud på, hvordan sådan et oplæg kunne virkeliggøres. Vi tilsluttede os hurtigt og planlagde i tæt samarbejde begge kampagneforløb, hvorefter eksekveringen startede med løbende tilpasninger. Resultaterne er nu blevet anerkendt for begge kampagnespor, og det er vi selvsagt både stolte og glade for. Samtidigt ser vi her et godt eksempel på, hvordan ét mediehus med to meget forskellige platforme kan tilbyde formidling af det samme budskab, men med vidt forskellig indpakning.

 

Du kan se mere om selve kampagnerne, afviklingen og resultaterne i videoen nedenfor:

 

 

Derudover har vi for nyligt været ude og tale med Allan Hylbech om, hvordan det er gået, siden han vandt Danmarks bedste idé. Det kan du læse meget mere om i: ”Husker du konkurrencen Danmarks Bedste idé og vinderen af den?

 

Vi har ligeledes samlet det meste af materialet fra Jyllands-Posten i disse to magasiner:

 

Første udgave af magasinet: ”Selvstændig - når idé går fra drøm til virksomhed

Anden udgave af magasinet ”Selvstændig - når idé går fra drøm til virksomhed

 

samt i ”START-OBS” videoerne nedenfor, hvor nogle af Danmarks succesfulde iværksættere: Stine SchulzMoonis KamilCamilla Ley ValentinMathilde MackowskiJesper HvejselLisa Bønsdorff DalsgaardThor Angelo og Mikkel Bjergsoe deler ud af deres erfaringer:

 

Idéen hvor du finder svar på, hvordan du tackler idéfasen.

Opstarten som giver dig svar på de første spæde skridt mod at blive selvstændig.

Kritiske spørgsmål hvor du lærer at stille de svære spørgsmål allerede fra start.

Ledelse hvor der gives gode råd om ledelse og selvledelse.

Strategi og værdier hvor du får en række tips til, hvordan tankerne formaliseres og konkretiseres.

International om hvorfor det kan være fordelagtigt at tænke i internationale baner allerede fra start.

Outsourcing hvor det diskuteres, hvorfor ikke-kerneforretningsområder med fordel skal varetages af andre.

Markedsføring om hvordan du kommer langt for begrænsede økonomiske midler.

Salget om hvordan du sikrer dig, at du rent faktisk får solgt noget.

Rekruttering hvordan du får stillet det rigtige hold til og i din virksomhed.

Netværk om hvordan du kan bruge dit netværk og dit netværks netværk.

De største fejl og læringer hvilket altid er godt at have i baghovedet, så du kan undgå at begå de samme fejl.

De sværere tider om hvordan du kommer igennem perioderne, hvor du går sukkerkold.

Finansiering hvordan og hvilken finansiering kan du få behov for.

Vækst som begreb og forhindring!

Iværksætter i Danmark om rammebetingelserne for at være selvstændig.

Work-life-balance om at der er fravalg og tilvalg i livet som selvstændig.

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få besked næste gang der er nyt. Du kan også følge os på Facebook og/eller på LinkedIn.

kr.

mdr.

  • Månedlige afdrag:
    kr.
  • Totalbeløb til afdrag:
    kr.

20% Rabat på Ekspeditionsgebyret såfremt samtlige afdrag indbetales rettidigt: 5.596 kr.
Læs mere her